Så ble det jul i år også…

 

Det er lillejulaften og jeg har det bare altfor bra!

 

I hele desember har vi sett Blåfjell og Julekongen, og Julekongen er så spennende at jeg holder på å knekke nå dagen før jul. Vi har hatt «julebrus» og juledekorasjoner. Lillejulaften har blitt brukt på å pakke litt til turen vi skal på 25., julegrøt og polarekspressen, og nå skal vi snart i kirken og synge en julesang på spansk sammen med ungdommene i ungdomsgruppa vi er med i. Vi må gå NU, derfor ble det ikke så mye oppdatering som jeg hadde tenkt…

 

Men her er det mest ‘julete’ bildet jeg har – jeg har lengtet hele mitt liv etter denne oppgaven og endelig, her i Ecuador fikk jeg lov (bare fordi jeg endelig var blondest) – jeg fikk være Lucia!

Gina og meg klare for enda mer synging!

Legg igjen en kommentar