I feel so blessed to be here.

Jeg bor i det beste landet, jeg er sammen med det beste teamet, og jeg er saa heldig aa faa bo sammen med den beste vertsfamilien. Hjerte svulmer over av gleden jeg kjenner. Familien – Juan, Fanny, Juan Sebastian, Anita y Nathaly – er de mest vidunderlige folka jeg har mott, tror jeg. Jeg har ikke ord. Image
Se hvor kule vi er med Alpakka-jakka vaar!

Image
Paa tur i byen sammen med fineste Martha

Image
En koselig familie paa tur

Image
T
oda mi familia Ecuatoriana 🙂

Image
L
os cuatros mujeres de la familia (de kaller meg su hija grande eller su hija por un poco tiempo(deres store datter/deres datter for en tid))

Image
Cuenca 🙂

Image
¡Que linda!

Image
Superduperbra bildekvalitet, men jeg har i hvert fall de beste hermanas!

Image
Og de fineste foreldrene!

Image
Cuenca by night!

Image
La abuelita

Image
Paa markedet!

Image
Indianer dame

Image
C
razy marked – love it!

¡Hasta Luego!

Legg igjen en kommentar