Heisann alle sammen! Klare for et nytt og spennende blogginnlegg? Jeg lover dere det kommer bilder fra dagens outfit OG morgendagens outfit!

TULLA -_-

(Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg vil ha denne bloggen….. sarkastisk, seriøs, morsom, teit…. ærh…)

Uansett! Idag er det mandag, og jeg reiser klokka 4:00AM torsdag! Det er ikke lenge til! Jippi! Jeg gleder meg enormt! Og idag har Martha og jeg begynt å pakke. Hele rommet står på hodet, men det er veldig herlig å vite at jeg har begynt å pakke – og best av alt: Jeg har super god plass! 😀

For dere som ikke vet det enda så kan jeg fortelle litt hva jeg faktisk skal:
Jeg går på GUS i år, Gå Ut Senteret, som ligger midt i tykkeste skogen, i Hurdal, i Akershus, 1 time nord for Oslo. Her har jeg vært siden slutten på sommeren og skal tilbake igjen etter at jeg kommer hjem fra Ecuador. Disse to månedene på GUS har vært over all forventning, fullspekka med mye latter, moro, late dager og FANTASTISKE folk! Når vi kommer til Ecuador startet vi opplegget met et tre ukers språkkurs i Cuenca. Da skal vi bo i vertsfamilie som mest sannsynlig ikke snakker noe annet enn spansk. Så det kan jo bli spennende! Etter dette oppholdet forflytter vi oss opp i fjellene, til landsbyen El Tambo, i området Cañar hvor vi skal være engelsk- og gymlærere for indianerbarn mellom 6 og 18 år. Vi skal også være med i menighetsarbeidet i en kirke som heter Alfa og Omega, der alt går på Quechua, et indianerspråk som vi helt sikkert ikke kommer til å lære noen ting av! Så det blir spennende! Schniggadodabadibadooh-mmm!

Så ble det desverre ikke noen bilder ikveld fordi internettet her er dårligere enn om jeg hadde gravd ner routeren og spytta på den, så det tar for laaaaang tid!
Neste gang kanskje! 🙂

Legg igjen en kommentar