Juleferie :)

Jeg er rett og slett ikke så glad i å blogge, så derfor tok jeg bare kopi av Teambloggen vår som er et mega-awesome dikt – kos dere!

Nå er det lenge siden vi har oppdatert, så nå tipper vi dere er spente på hvordan det går.

Siden sist har vi vært ute på eventyr, og oppdaget Ecuador.

Lille-julaften feiret vi med med julekongen og grøt.

Vi kan betrygge dere med at den var god og søt.

På julaften spiste vi en kjempe-lunsj,

Martha er uenig, hun vil kalle det brunsj.

Etterpå var vi kjempe-stappmett.

Mens vi så tre nøtter til Askepett!!!!

Etter om og men ble det mat på ny.

Etterpå var vi tunge som bly.

Så ble gaver åpnet

og drømmer ble knust,

Mye var det jeg håpet

men alt jeg fikk var brus.(jens)

Lars fikk seg en Machete

Og spredde sin glede (Ikke sin vrede)

Martha og Kathrine fikk hver sin lue.

Så da ble det fred i kjøkken og stue.

 

Dagen etter gikk turen til Ecuadors hovedstad

Stemninga var god og glad

Vi sjekket inn på et hostal som var vel og bra

De ville vite hvor vi var fra

Vi svarte Norge.

 

Etter noen fine dager i Quito gikk turen videre.

Tro meg når jeg «siere»

Vi dro til Canoa

Og det stinka av skoa.

 

Der hadde vi noen fine dager med sol og strand.

Bading med høye bølger og varmt vann.

Etter to dager der stakk vi derfra

Du vil kanskje spørre «Til hva»?

 

Jo, vi stakk til Montañita

Som var veldig «bonita» (Vakker)

Der var det god stemning og høy musikk

Men ikke akkurat et sted for Vesle-Frikk

 

Litt slitne og trøtte kom vi oss til Guayaquil

Men vi kunne ikke gå hvor vi vil(le)

Time inn og time ut med kø

Helt til rompa til Lars ble rød (Ellen dasket han på rumpen uten forvarsel)

 

Ut på kvelden kom vi oss til Cuenca

Etter at kveldsmørket hadde seg senka.

Vi fikk slappet av og sovet ut.

Med dyne og put(e)

ImageGjengen klar for gudstjeneste lille julaften!

ImageJuletre og maaaaange presanger!

ImageQuito

Chao!

Legg igjen en kommentar